Outfit 01.02.11

Nå er det bare timer igjen før Blenda konkurransen avsluttes, og Jamie ligger et par 100 stemmer bak førsteplassen, så NÅ må dere stemme hvis dere ikke allerede har gjort det! Må beklage over at jeg og Therese maser sånn om dette, men når man er så nært målet er det kjedelig å tape, og jeg vil så gjerne at Jamie skal vinne. Jeg vet at leserne våre kan stemme Jamie i mål om dere bare gidder ofre et par sekunder. Når dere har stemt kan dere legge en kommentar i dette innlegget for å være med i trekningen om FAST shampoo og balsam, samtidig burde dere lese hele innlegget, så skjønner dere hvorfor dere burde stemme på Jamie. HER kan dere trykke for å stemme. 

I dag har jeg og Therese som sagt vært ute og spist på Steakers sammen med jentene fra jobb. Kjempekoselig å gjøre litt sosiale ting sammen enn bare jobb, og maten var ingenting å klage på heller. Som sagt skulle jeg ta outfit bilder, så her, værsågod. 


Bluse BikBok Bukse JC Øredobber BikBok Veske Lindex Belte Kappahl Sko Bianco

Og så er det de vellykkede bildene til slutt!!!!


Blod och snørr rennende fra min nese <3 Please! Nå må dere ikke si at jeg er stygg, da blir jeg skikkelig lei meg 🙁

100 kommentarer

Siste innlegg