Favorittbukser – JC

Da var det vel kanskje på tide å vise dere de buksene jeg kjøpte for noen uker siden, som jeg lovde. Jeg er litt treg, men bedre sent enn aldri, ikke sant? Alle buksene var på salg, så det er den prisen jeg kjøpte de for jeg oppgir under, men er litt usikker på om prisene er helt korrekte, husker ikke helt.


Crocker/399,-

Crocker/399,-

299,-

Leè/449,-

Er veldig fornøyd med alle sammen! Den dagen var jeg rundt i alle butikker og så etter den perfekte buksa, men fant ingen perfekt bukse på de butikkene jeg forventet å finne den på, før jeg gikk innom JC, en butikk jeg nesten aldri handler på, inntil nå. Der var det så mange fine å velge mellom, som satt perfekt på, og det beste var at alle var på salg, som sagt. Planen var egentlig å bare kjøpe èn bukse, men jeg fant syv stykker jeg likte kjempegodt, så da endte jeg opp med fire stykker. Samvittigheten og kontoen min hadde ikke råd til flere, men jeg er kjempefornøyd!

Hvilken bukse synes du var finest, hvis du klarer å velge?
Bruker du å handle på JC?

110 kommentarer

Siste innlegg