Videoblogg ekke noe for meg!!!

Nå er jeg ganske så irritert, og sliten og trøtt. Tror jeg skal ønske helgen velkommen med en time eller to på øyet. Irritert er jeg fordi jeg nettopp spilte inn en sminkevideo for dere – for en gangs skyld, men tror dere jeg fant videoen på minnebrikken da jeg puttet den i pcn?! Og nei da. Bahhh, gi meg teknologiske kunnskaper! Tror ikke det er meningen at jeg skal videoblogge, kan jo ingenting om sånt. Føler meg uansett som en idiot på video, plutselig blir man både “sjenert” og tom for ord, så kanskje like greit det ikke ble noe av. 

Finnes sikkert ei logisk forklaring på problemet som sikkert de fleste av dere kunne fortalt meg, men nå er det for sent, videoen er slettet. Uten redigering er den så flau at jeg ikke vil at noen i familien skal komme over den, hehe. Kanskje jeg en vakker dag spiller inn en ny, eller skal jeg kanskje bare vise med bilder hvilken sminke jeg bruker osv?


Uff, noen ganger er det slitsomt å være blogger, for dere vet, er ikke hver dag man føler seg pen foran kameraet. Men bloggisbilder må man nesten ha.

FAST-konkurransen blir trukket så fort jeg mottar produktene fra www.nisim.no, så bare følg med de nærmeste dagene.

57 kommentarer

Siste innlegg