Huset mitt

Na har gamlingene og lillebroren min pakket sakene sine og reist på hytta, og jeg har hevet meg rundt og ryddet og vasket litt i huset. Liker å ha det fint rundt meg, spesielt når jeg er alene. For en spennende fredagskveld så langt, eller hva? Vet ikke hva som går av meg, men for tiden frister ikke festing i de alt for sene nattetimer så mye som før. Har kanskje allerede fått rast av meg litt, men tipper heller det bare går litt opp og ned i lyst. Før var helgeplanene i boks før fredagen rakk å komme, og festing var som regel alltid det som stod øverst på lista. Nå for tiden der i mot, liker jeg å slappe av, bruke pengene på “fornuftige” ting og en gang i blandt ta meg en fest, hvis det skjer noe spesielt.

Noen bilder av det ryddige huset mitt.  


Badet får dere ikke se siden det er så stygt, det skal vi pusse opp. Og rommet mitt har jeg ikke ryddet.

Hva gjør dere i kveld?

85 kommentarer

Siste innlegg