Evig singel, min største fan, film og kos

Skrev egentlig dette innlegget i går, men nettet klikka før jeg fikk publisert det. Gidder ikke skrive det om..

Har hatt en kjempekoselig kveld i kveld, sammen med Marte, ei god venninne fra ungdomsskolen som jeg dessverre ikke har så mye kontakt med lengre. Brødsaksene våre går i ett kjør uansett hvor lang tid det går mellom hver gang vi møtes, og vi forteller hverandre alt nytt som har skjedd siden sist. Gutteproblemer og gutter generelt er et populært tema vi elsker å dele sladder om, hihi! Marte har alltid noe juicy news å fortelle på den fronten, så jeg er mer en lytter når det kommer til guttetemaet. Jeg har der i mot ikke helt draget på guttene, eller kresen kalles det vel. EVIG SINGEL ♥♥♥

Vi var også sammen med to kompiser av Marte og spiste pizza, Lasse og Fredrik. Trivelige gutter begge to!

Marte og Lasse.

Tror faktisk jeg fant min største bloggfan i kveld, no kidding. Fredrik heter han, og han har visst lest alle innleggene mine inn og ut, og satt faktisk og mimret over gamle innlegg, HAHA! Neida.. Joda. Uff, hater faktisk når folk snakker om bloggen min mens jeg er der.

Etter pizzaen dro vi og leide film, The box, med nydelige Cameron Diaz i hovedrollen. Begynnelsen og slutten var utrolig spennende, men midten ble litt lang og kjedelig. Kort sagt handlet den om et ektepar som mistet jobbene sine, får en eske med en knapp på på døren, levert av en phsyko mann, trykker de på knappen får de 1 million dollar, men da dør et uskyldig liv, velger de å ikke trykke på knappen får de ikke pengene. Siden begge mistet jobbene sine sliter de økonomisk, så de velger å trykke på knappen, og helvete braker løs. Skal ikke fortelle mer enn at jeg fikk lyst til å dryle tven ut at vinduet da filmen var ferdig. Verdt å se, i grunn. Noen som har sett filmen, hva synes dere i såfall?


Nå tar jeg bare livet med ro i kosedressen min. Helg ♥

51 kommentarer

Siste innlegg