I kveld er det andre bollar – outfit/innkjøp

Skal ut en tur i kveld, gleder meg faktisk! Begynner å bli en goood stund siden sist. Var i byen tidligere og kjøpte inn det nødvendige til kvelden, blandt annet bodyen jeg har på meg under, samt tok 20 minutter solarium, siden jeg skal vise mer hud enn vanlig. Ble faktisk helt sykt brun, men bildene lyver altså, er nemlig ikke SVART!


Body BikBok Shorts BikBok

Dette blir mest sannsynelig kveldens outfit, med svart strømpebukser under, selvfølgelig, bor tross alt i Tromsø. Men får se hva jeg ender opp med, kommer sikkert skikkelige outfit bilder med sko og tilbehør i morgen. Men nå må jeg hive meg i sminking og triksing. Tror dette er det siste dere hører fra meg i kveld, ønsker dermed alle en fin lørdagskveld ♥

118 kommentarer

Siste innlegg