Party people

Aah, søndag ♥ Hadde en helt ok kveld i går, skjedde egentlig ikke så mye spennende. Om det hadde gjort det hadde det nok mest sannsynelig ikke blitt avbildet/skrevet ned her, hehe. Men kan vise dere litt bilder da. Var litt i tvil om jeg skulle legge ut festbilder her på bloggen, for jeg vet jo at det er mange småe søte jenter som leser bloggen min som kan bli “inspirert”, men jeg kan ikke ta hensyn til alle. På nettet finner man det meste uansett, så hvis man ikke er gammel nok til å skjønne sitt eget beste, da er man ikke gammel nok til å sitte på nettet.

Og siden vi da er inne på dette med festbilder, så synes jeg alle som har spredd ut bildene av Voe/Emilie er noen tapere. Hvem bryr seg? Hun er da ikke et glansbilde av en person hun heller, hvorfor blir alle så sjokkert?

Her prøver vi å gjøre oss pene(re).


Leiter etter klær til å ha på. Endte ikke opp med det jeg har på der, men tok (dessverre) ikke bilder av outfiten jeg endte opp med. Og ja, noen som vil rydde sofaen min?

EDIT: På grunn av en sint mamma måtte noen av bildene fjernes, hehehe ♥ mødre ♥

Elisabeth, Tuva, Therese, Mette og Catarina ♥ De bildene med elendig kvalitet er lånt av Therese, digitalkamera, you know!

Så at noen trodde jeg hadde klipt meg kort i innlegget under, men det ser dere her at jeg ikke har gjort. Hadde det bare i strikk! Takk til dere som synes jeg var fin med “kort” hår 🙂 Og jeg har heller ikke redigert lårene mine eller noe annet tynnere på bildene. Noen kommenterte også at jeg var blitt tynnere. Har ubevisst gått ned 2 kg etter at jeg begynte å trene, men noe mer vil/skal jeg ikke gå ned. Jeg slanker meg heller ikke, og trener ikke for å gå ned i vekt. Trener for å holde kroppen i form, og fordi jeg liker å trene. Løfter så og si nesten aldri vekter siden jeg ikke har lyst på så mye muskler, da jeg lett får muskler. Og som dere vet, veier muskler mer enn fett. For tiden elsker jeg å løpe på mølla, og det forbrenner fett som bare det.

76 kommentarer

Siste innlegg