Kjolen jeg hadde på


Søndagstryne og sveis, heihåå!

Dere ville se ordentlige bilder av kjolen jeg hadde på i går, og da kan jeg vel ikke gjøre annet enn å drege på meg kjolen igjen for å oppfylle deres ønsker, tihiii. Kjolen kjøpte jeg på en svensk kjolebutikk i Sverige, i sommer. Husker dessverre verken prisen eller hva butikken heter, sorry! Men man kan jo finne nesten helt identiske over alt, så skal vel ikke være så vanskelig hvis man absolutt vil ha en lik. Brukte den faktisk for første gang i går, skjønner ikke hvorfor, den var jo faktisk ganske fin. Enkel, og veldig fin. Den ene knappen til venstre bak røyk i går, men fant heldigvis knappen igjen og tok vare på den.

Fikk plutselig veldig lyst til å se film, så nå skal jeg overtale foreldrene mine til å kjøre meg bort på Best så jeg kan leie film ♥ Hvis dere har noen filmtips, kom med de NÅ, FORTFORT!

91 kommentarer

Siste innlegg