Vinneren av FAST og svar på sparegris “mysteriet” HEHE

Tusen takk til www.nisim.no som ville meg sponse FAST-produkter til konkurranse på bloggen (og til meg selv). I går mottok jeg produktene, så i dag var det på tide å trekke vinneren av konkurransen. Og vinneren ble… Monica Eker! Gratulerer til deg! Har sendt deg en mail.

Så over til sparegrisen min.. 

Kan jo først fortelle litt om hvordan denne sparingen har pågått. Jeg begynte å spare helt i slutten av desember, altså for ca. seks uker siden nå. På sparegrisen har jeg puttet alt av småpenger som har blitt igjen fra hver gang jeg har stukket hull på lappene når jeg har handlet i butikken. Sparegrisen har bare blitt tyngre og tyngre for hver dag, og det er en motivasjon i seg selv til å spare enda mer. Har også vært obs på å ta ut penger, i stedenfor å drege kortet hver gang jeg skal handle noe, ergo; sånn at jeg da ender opp med mynter. Som dere ser har jeg også en del lapper, og de har jeg bare måtte puttet på fordi jeg har vært så innstilt på at når sparegrisen er full, og jeg skal i banken å sette pengene inn, håper jeg på at det hvertfall vil være 3000 kr i den. Nå er det ikke lenge igjen før jeg ikke klarer å presse nedi en eneste 50-øring til!


Ingri Nordahl var den som gjettet helt korrekt på hvor mye det er i grisen, og riktig svar er 2383 kr. Synes jeg har vært veldig flink å spare! Sparing drar virkelig frem “konkurranseinstinktet” hos meg. Det er liksom en kamp mot seg selv, og det er IKKE lov til å “låne” penger av sparebørsa. Det som er puttet nedi skal aldri ut igjen, før det skal i banken. Og det beste er at det er penger man faktisk ikke savner 🙂 Noen andre der ute som er flinke til å spare?

Nå skal jeg slappe litt av før middag og SATS står for turen. Skal rekke å poste treningsmusikken min før jeg løper ut døren. Ha det fin så lenge!

84 kommentarer

Siste innlegg