Langhelg, yonas og jobb

God morgen ♥ I dag har vi fri fra skolen ♥langhelg♥. Ekstra lang helg på meg siden jeg forsov meg så mye til skolen i går at det ikke var noe vits i å dra. Eller forsov meg vel egentlig ikke, ble jo vekt som jeg alltid blir, men var på en annen planet. I dag skal jeg på jobb fra halv fire til halv tolv, før det blir ei rolig helg med film, mat og kos, håper jeg. Vet jo aldri hva jeg finner på.

I går var jeg og Therese og spiste på Yonas med Jenny, ei jeg kjente litt før i tiden, men ikke nå lengre. Så vi bestemte oss for og møtes for å bli litt bedre kjent. Angrer ikke, for det var kjempekoselig! For ei søt og hyggelig jente – vi snakket om alt mulig rart, oppstod aldri sånn “pinlig stillhet”, og det er herlig.  

Som dere Tromsøværinger vet, så har Yonas flyttet. Helt ærlig var det skikkelig rart, fikk liksom ikke sånn koselig Yonas følelse av å sitte på stoler som minte oss alle tre om hagemøbler. Men pizzaen er fremdeles like god, så da får man bare tåle og sitte på plaststoler. 


Fine Jenny!

Til dere som blir å spørre; Jeg jobber på BurgerMan, og har jobbet der siden august 2009. Trives veldig godt der, og det er fine arbeidstider. Vi stenger ikke før elleve, og det gjør at man har lange vakter i stedenfor mange små. Vaktene mine varer som regel i åtte timer, fra halv fire til halv tolv, og det passer meg veldig bra. Therese jobber også der, og det er selvfølgelig helt supert! 

Nå har jeg lyst på èn til jobb, en klesbutikkjobb – helst på Bik bok. Skal skrive søknad i helga, så krysser jeg fingrene for at jeg får den. Vet at de helst vil ha folk over 18 år, men håper de vil gjøre et unntak når de leser min fantastiske søknad og ser søte meii 🙂 haha! 

Hvis du har jobb: Hvor jobber du, og hvor gammel er du?

69 kommentarer

Siste innlegg