Hårsnakk og sånt

God kveld! Nå ligger jeg lang som jeg er i senga og nyter stillheten, og lukten av mitt nydusjete hår og min innsmurte kropp. Og godt er det etter en lang arbeidsdag i osen av frityrolje, chips og burger. Ofte når jeg har vært på jobb føles det ut som at ansiktet og håret mitt er blitt badet i fett, og herregud hvor deilig det er å dusje når man kommer hjem da. Sånn som nå. 

Og siden så mange lurer..

Jeg varierer egentlig ganske mye når det kommer til shampoo og balsam, men akkurat nå bruker jeg disse fra Joico. Har brukt de tidligere også, men sluttet plutselig av en eller annen grunn. 


Hårkur er jeg dessverre ekstremt dårlig på å bruke, men bruker i allefall denne (link) når jeg gidder å ta meg tid til å kure håret. Hver gang jeg har kuret håret lurer jeg på hvorfor jeg ikke gjør det oftere, for håret blir helt nydelig etter! Man kan ha den i i enten 5 minutter, 20 minutter, eller over natten, sånn som jeg skal nå. Etter man har skyldt ut hårkuren skal man ha i balsam, og det er nettopp derfor jeg sjeldent gidder å kure håret, fordi det er stress å måtte la kuren virke for SÅ ha i balsam. Haha, skjønner? Men gleder meg til å våkne til silkemykt hår i morgen ♥


(Skjule snusleppen, tehee) Shame on me..

Nå skal jeg kooose meg med snusen min og film. Har akkurat lastet ned Black Swan og Love and other drugs, så skal se en av de, men tror det blir sistnevnte, for jeg vil se en koselig film. Jeg har det helt strålende akkurat nå ♥ Morgendagen kommer til å bli koselig, skal fortelle dere hvorfor i morgen. Gladpia sier god natt til alle mine herlige og ikke fult så herlige lesere ♥

Er du flink til å kure håret?

80 kommentarer

Siste innlegg