Nye vintersko – hot or not lizzm?

Det er lenge siden jeg har kost meg så mye som jeg har gjort i dag. Har vært i byen sammen med min flotte mor, og vi har hatt det kjempekoselig. Er ikke ofte vi har mor og datter tid sammen bare oss to, så det er absolutt noe vi burde gjøre oftere. Først spiste vi nydelig lunsj/middag på Tangs, og deretter litt shopping. Hvorfor drar man ikke oftere til byen med mødrene sine? Jeg fikk i allefall utnyttet det litt i dag, hihii. 

“Uggsene” mine har blitt ødelagt, hele stortåa stikker ut, så i dag måtte vi finne meg nye vintersko. Var veldig usikker på om jeg skulle kjøpe nye Uggs, eller om jeg skulle finne noen litt mer ordentlige sko. Endte opp med disse under. Synes de var fine, men tror ikke de er helt meg sånn egentlig. De er liksom så voksne, haha. Men veldig praktiske og varme er de i allefall, og de er jo fine også. Men blir sikkert til å kjøpe meg nye Uggs også etterhvert. 

Eurosko


Så på disse to også, begge fra Skoringen. De til venstre er ganske like de jeg kjøpte, men litt kortere og mer klumpete. De til høyre synes jeg også var ganske kule, men de ser jo litt fjellsko-aktig ut. Hahaha, synes jeg har blitt så voksen i skoveien.. TROR jeg må kjøpe meg nye Uggs også.

Fikk også en HELT nydelig ullgenser, og herregud den er kul! Jeg elsker ullgensere!! Skal vise litt senere.

Helt ærlig, hva synes dere om skoene jeg kjøpte?

124 kommentarer

Siste innlegg