Har det veldig bra for tiden

Heihå! Nå har vi leid film, og skal snart sette oss foran tven å nyte de siste timene av helga. Kunne godt vært helg hele uka for min del – gleder meg virkelig ikke til ny skoleuke. Bortsett fra skolen som er et jævla gnagsår, har jeg det virkelig fint for tiden. Har en herlig familie, godt og trygt hjem, gode venner, jobb, treningen som jeg liker så godt, bloggen og dere lesere som jeg er blitt veldig glad i som opptar tiden min, og trives veldig godt med det. Og for å ikke glemme alle de fine kommentarene dere kommer med, blir jo helt smigret hver eneste dag. Skulle faktisk ønske jeg kunne møtt hver og en av dere en dag, hehe. Eller kanskje ikke på en og samme dag, hadde vel ikke rukket det, heller. Men alt dette gjør at jeg har det veldig bra med meg selv – føler meg veldig heldig. Tar meg selv i å smile når jeg sitter alene, og det er vel et godt tegn på at man har det virkelig bra! Håper alle dere også har det bra 🙂


Elena ♥

Nå skal jeg rydde litt på rommet mitt før filmen rulles i gang. Må rydde, for i løpet av uka skal jeg male den ene veggen min på rommet LILLA! Det blir såå kult 😀 Så når det er på plass + tvbord og litt dilldall, så skal dere få se bilder av rommet mitt. Har vært stor etterspørsel om det!

65 kommentarer

Siste innlegg