Green eyes

Hei, igjen! Dette innlegget har egentlig ingen mål og mening, men jeg kjeder meg faktisk helt sykt mye at jeg kjedeblogger. Dagen har gått i fra meg, og det eneste jeg har gjort er å ligge i senga og oppdatere stygge facebook og besøkt alle blogger jeg kommer på. Får snart gnagsår i ræva av å bare ligge her. Har til og med hatt photoshoot med meg selv, og det UTEN sminke. Selvtilliten sank kanskje ti hakk bare av det, for som dere vet klarer speilrefleksen å fange opp hver minste stygghet. Emosjonell! Men nok om det. Beklager hvis jeg sprer dårlig stemning til dere som leser dette, haha.


Jeg har mørke grønne øyne med litt brunt, og et snev av blåskjær i, hvis noen var i tvil om det.

Vurderer STERKT å hoppe på en buss som går om 15 minutter for å ta en kjapp time på SATS før det stenger. Men visste ikke om jeg skulle gidde. SKAL, SKAL IKKE? Bestem dere, fort!

122 kommentarer

Siste innlegg