I går fikk jeg pakke fra makestyle.no


Og jeg er allerede superfornøyd med alt sammen, noe jeg alltid er når jeg mottar produkter fra makestyle.no. Absolutt min favoritt nettbutikk for sminke og hår, for der finner man det beste av det beste, spør du meg! Og Janne Borlaug (som er sjef eller noe?) er så utrolig hyggelig og hjelpsom. Har selvfølgelig så vidt fått testet det ut, så når jeg har blitt bedre “kjent” med produktene skal jeg anmelde alt for dere. Tidligere har jeg ikke vært så flink til å anmelde produkter på bloggen, men tenkte jeg skulle gjøre det litt oftere fremover. Hva tenker dere om det?


Ikke det beste bildet, men her har jeg sminket meg med produktene jeg fikk. Ser jo ut som at til og med jeg har perfekt hud, og det har jeg IKKE. 

Senere kommer det et litt morsomt innlegg, så følg med 🙂

47 kommentarer

Siste innlegg