Akkurat nå..

Rydder jeg, sånn at jeg fortest mulig kan begynne å male veggen som dere ser bak sofaen min LILLA!


Har ikke plukket ut farge ennå, men tror det blir en ganske rolig lilla farge. Så må jeg få meg tv-bord, lilla teppe på gulvet, lilla gardiner, lilla duk, lilla sengeklær og annet lilla stæsj. LILLA ♥ Tror dere det blir bra? Når jeg har fortalt dere at alt dette er gjort, ja da kan dere få mase så mye dere vil om å få se bilder av rommet mitt.


ROT!!


På badet mitt også..


Tomme bik bok poser ligger all over. Ikke vanskelig å se for jeg shopper mest!


Dette er fargen jeg farger håret mitt med, for dere som lurer hele tiden 🙂

Akkurat NÅ hører jeg på Sober – Pink

De som ikke liker Pink burde.. skjemmes!

Hva gjør du akkurat nå? (leser bloggen min så klart, haha ♥)

76 kommentarer

Siste innlegg