Fretex

God kveld! Sitter sånn passe sliten i senga og venter på pizza etter en god spinningtime på SATS. Veldig fornøyd med dagens innsats, og nå er det ikke lenge igjen før jeg er nede i herrespagaten også. Siden dere likte vidoen så godt, så skal jeg vise dere hvilke metoder jeg bruker for å tøye herrespagaten også, men dere må nok vente til jeg klarer den selv, for ellers er det ikke så mye å vise frem! 
For øyeblikket holder jeg på med å lage et innlegg jeg tror dere vil like. Håper i allefall det, for har brukt flere timer på det allerede både i dag og i går – og er enda ikke ferdig. Men skal nok klare å bli ferdig i morgen. 


I dag når jeg ryddet fant jeg en del klær jeg tenkte jeg skulle gi til Fretex, i og med at jeg ikke har samvittighet til å kaste klær som er fullt brukelige. Før har jeg alltid bare kastet klærne jeg ikke bruker lengre, eller gitt det til lillesøsteren min. Men nå har hun uheldigvis skjønt at det bare er drit jeg overleverer til henne, så hun vil ikke ha avkommet mitt lengre, bortskjemte snørrunge! Så da går det til Fretex, kanskje bedre det. Hva gjør du med klær du ikke bruker lengre?

69 kommentarer

Siste innlegg