Hytta vår i bilder

Hei, og god søndag! Nå er jeg endelig hjemme igjen etter ei litt for rolig, men koselig helg. Null internett! Gud velsigne Iphonen min, sier jeg bare. Hvordan klarte jeg å overleve før da jeg eide en stygg Sony ericsson? Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, godkjenne litt kommentarer, svare mails og rydde litt på rommet så jeg kan begynne malingen snart osv. 

Hytta vår ligger en plass som heter Middagsbukt, som er 2 mil innover fra Storsteinnes. Vi kjøpte hytta for knapt en måned siden, så vi er ikke helt ferdige med alt som skal gjøres. Og til sommeren skal vi pusse opp litt av hvert, blandt annet kjøkkenet og male stuen. Her får dere litt bilder.


Den stygge traktoren jeg snakket om.


Rett ovenfor hytta vår har vi ei til lita hytte, som liksom er “ungdomshytta”. Yeah! Og til høyre for bildet har vi ei grillhytte, og der skal vi få stamp til sommeren. Herlig!!


Litt fin utsikt.


Stua vår, som skal males, som sagt.


Tv har vi hvertfall. Og et midlertidig tvbord, som i grunn er et nattbord.

Også har vi gjesterommet mitt. Det minste og kosligste rommet! 


Skikkelig gammeldags og koselig! Dette er på loftet. Så ser dere den lille døren min til høyre, nesten så man må krype ned.  

Jepp, det var hytta vår. Som dere ser liker foreldrene mine litt gammeldags stil, men det er sånn hytter skal være, spør du meg. Gleder meg til vi får stamp til sommeren for da skal jeg ta med venner dit, det blir fint 🙂

98 kommentarer

Siste innlegg