What to do?!

Heihå! Da har jeg atter en gang overlevd en alt for lang skoledag, som jeg ærlig talt trodde skulle ta knekken på meg. Minuttene har gått i slow motion, har snublet i mine egne bein av tretthet og vært irriterende gretten. Eneste jeg har lyst til nå er å sove et par timer, men det er ikke akseptabelt her i gården lenger. Har lang erfaring om hvordan disse såkalte powernap’ene kan utvikle seg, not good. Ganske logisk forklaring på hvorfor jeg er trøtt, for etter filmen i går (som for så vidt var helt ok) fikk jeg faen ikke sove, så jeg lå bare å så i taket til klokken bikket halv 4 før jeg til slutt sovna. I kveld skal jeg legge meg TIDLIG! 
Karen er så flink med å gjøre skolearbeid!


Mens jeg bare slapper av og tar bilder til bloggen, as always!


Charlotte pia <3


Kjøpte meg tre neglelakker på H&M etter skolen, 39,- pr stk bare!

Nå må jeg finne på noe lurt for å holde meg våken. Trening er ganske lurt, men fy fader det frister ikke nå – så driter i det i dag. I morgen tidlig har jeg uansett planer om å dra på spinning før skolen, så hvis jeg legger meg klokken 22.00 kan det jo faktisk hende jeg klarer å fullføre den planen, for èn gangs skyld. 

Og nei, jeg går ikke lengre på turn. Turndrakten jeg har på meg på bildet i forrige innlegg er gammel fra da jeg gikk på turn for en del år siden. Anyways, what to dooo?? Noen ønsker om noe jeg skal blogge om, kanskje? Så jeg har noe å gjøre!

51 kommentarer

Siste innlegg