Ofte stilte spørsmål 23.02.11

Dere spør om så mye av det samme, så i stedet for å svare alle og en hver kommentar samler jeg heller de mest stilte spørsmålene i innlegg sånn som dette. Har en kategori som heter Spørsmål og svar hvor jeg lagrer alle disse innleggene.

Leser du bloggene til de du er venner med på blogg.no? Går du noen gang inn på de på bloggene til de som kommenterer?
Ofte når jeg kjeder meg på skolen for eksempel, trykker jeg ofte inn på innleggene som “vennene” mine på blogg.no har publisert. Hvis kommentaren skiller seg litt ut hender det ofte jeg trykker for å se hvem som har kommentert.

Kan du lage video om hvordan du tøyer herrespagaten?
Ja, det kan jeg, men ikke før jeg kommer meg helt ned selv. Kan sette meg som mål å klare herrespageten 10. mars, hehe. Om noen husker på at jeg skrev dette nå kan dere godt minne meg på det den 10. mars!

Har du prøvd ut FAST produktene?
Har nok ikke det. I grunn fordi jeg er såpass fornøyd med Joico produktene jeg bruker nå, og siden jeg har ganske langt hår stresser jeg ikke noe med å prøve ut FAST heller. Skal si i fra til dere når jeg bestemmer meg for å prøve ut produktet. FAST fåes kjøpt på www.nisim.no.

Kan du lage sminkevideo?
Føler ikke at jeg har noe spesielt å vise frem, siden jeg sminker meg nokså normalt og kjedelig. Men hvem vet, kanskje jeg plutselig slår til med en sminkevideo en dag. 


Genseren er kjøpte jeg på Urban til 450,- (50%).

Deltok du på gymnastradaen i Østerrike? Tenkte bare siden du har på deg den turndrakten som ble brukt der 🙂
Turndrakten er fra jeg gikk ett halvt års tid på tropp for to år siden. Troppen var i Østerrike før den tid, så jeg var ikke med.

Kan du lage “memories 2010”?
Jobber faktisk med saken!

Hvor laster du ned filmer?
Utorrent. Google it!

Hvor høy er du, og hvor mye veier du?
Sist jeg målte meg var jeg 1,64 høy, tror ikke jeg har vokst noe etter det. Litt usikker på vekta, men rundt 52 kg +/-.

Hvilken sko str. bruker du?
36, og er veldig fornøyd med det. Synes småe føtter er søte!

Kan du skrive om familien din?
Begynte på innlegget om familien min i går, men er ikke ferdig ennå.

Det var det, tror jeg.

50 kommentarer

Siste innlegg