Valentine’s på etterskudd?

Hello yellow! Errrreee det stemning? Planen idag var å dra på SATS rett etter skolen, men så ringte en kjekk venn fra ungdomsskolen som insisterte på å spandere lunsj på meg. Vi hoppet over lunsjen og gikk rett på desserten. Den var aldeles smakfull, men etter hvert ble jeg egentlig bare kvalm. Det ble rett og slett for meget! Må jo passe på figuren, vet du 😉

Sjokoladekake, brownies og vaniljeis! Ypperlig måte å lade opp mer fett som skal forbrennes på SATS.

Karen er overivrig, as always!


Etter min romantiske date på Jordbær Pikene, inviterte Mariell meg og Karen på middag. Stakkars Mariell, sitter helt alene i leiligheten sin med ingen venner, så vi følte oss egentlig litt tvunget til å komme på middagsbesøk! Gode venner som vi er stiller vi alltid opp når en venn trenger sosial støtte. Uansett, vi spiste nydelig stekt laks. mmMmmils! Nå sitter jeg her STAPPmett med en deilig snus under leppa. En ting må jeg bare fortelle dere, å ta seg en ærlig snus etter mat er så fantastisk godt!!

Etter the yummy har fordøyd seg litt in my tummy, går det straka veien på SATS. Jeg er egentlig veldig sliten og trøtt, så blir utrolig deilig å komme seg hjem til go’senga. Det kommer en dag imorgen med nye ark og tegnestifter.

Den e grei, du e gay, HEEEEY!

39 kommentarer

Siste innlegg