Helga mi

Hei alle søtinger ♥

Har dere det bra? Har dere hatt en fin helg? Jeg har i allefall hatt det veldig fint. Fredagen jobbet jeg som sagt, sammen med Catarinapusi. Og på dagen i går var jeg sammen med Raade og Ida, som er kjæresten til Raade. Vi spiste taco og koset oss, før jeg dro ut en tur på kvelden. 

Raade og meg ♥


Hahaha, Raade er skikkelig handyman! Han syr nemlig inn/opp buksene sine selv, og kompisene sine! Hadde jeg faktisk aldri i verden trodd at han kunne, og det verste er at han faktisk er drit flink! Det er dødsbra, for jeg har noen bukser som trengs å sys inn. Bukser som har irritert meg så mye at jeg bare hadde lyst til å kaste de, men trenger ikke det nå!

Så var det ut..


Naaw, skikkelig fint bilde av Anna og Enja!


Love you!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Raade og Ida, var og spiste middag der i dag og. Ble ikke noe tur på gravlunden, men det får vi ta til uka, kanskje. Nå skal jeg ringe den andre broren min å høre om de har lyst på besøk i morgen så jeg får sett lille gullet jeg er blitt tante til 😀

50 kommentarer

Siste innlegg