Vil du ha perfekte vipper?

Selvfølgelig vil du det! Jeg prøvde punktvipper for første gang på lørdag, og ble helt frelst!


SE så “naturlig” det ser ut! Synes punktvipper ser mye mer naturlig ut enn de vanlige falskvippene, siden man slipper den harde kanten man får av de. Men det tar selvfølgelig litt lengre tid med disse, men absolutt verdt det når man skal pynte seg litt ekstra i blandt. Jeg fikk kommentarer som “Korsen mascara e det du har på dæ? ELLER e det falskvippa???” Hehe, gøy!

Disse bildene er forresten tatt dagen der på, sovnet av med de på – og enda så de like fin ut! (ikke at jeg anbefaler å gå med gårdagens vipper og mascara da).


Dette er som sagt første gang jeg prøvde punktvipper, men brukte faktisk ikke mer enn 10 minutter på å sette de på! Enklere enn jeg trodde – neste gang bruker jeg sikkert enda kortere tid. Har også et helt fantastisk lim jeg anbefaler, men glemte å ta bilde, kan gjøre det senere! 


Fant et bilde hvor jeg har på meg vanlige falskvipper, dagen etter back 2 school (uff). Se så unaturlig det er i forhold! Jeg så egentlig bare ut som en hore.

Har du prøvd punktvipper?
Punktvipper vs vanlige falskvipper?

106 kommentarer

Siste innlegg