Min treningsuke, med ny treningsvenninne

Etter mye masing har jeg endelig klart å overbevise ei venninne av meg, Mariell, om at SATS er det beste treningsstudioet. Så nå har hun endelig skjønt sitt eget beste og byttet over fra progym til SATS, og jeg har da endelig fått en ivrig treningsvenninne som skal svette sammen med meg på SATS hvertfall fire ganger i uken. 

Dere spør om treningsprogram. Jeg har ikke noe fast treningsprogram, egentlig kun fordi jeg liker å gjøre akkurat det jeg føler for den dagen, hehe. Jeg trener mye kondisjon, mage, rygg, rumpe og lår. Fokuserer ikke så mye på overkroppen (noe jeg kanskje burde tenke litt mer på), fordi jeg ikke vil ha så mye muskler i armene.

Jeg liker veldig godt å jogge, spinne og være med på timene de har. Spesielt pulse, zumba, spinning, powerstep og energy. Har prøvd pilates to ganger, men måtte rett og slett gå før jeg sovnet av.

Slik ser uka mi ut så langt:

Dette er egentlig bare et utgangspunkt. Men nå er det middag, så shapepulse!

Hva liker du å trene?

57 kommentarer

Siste innlegg