Nytt design, endelig!!

Nå holder snille Benita på med å ordne designet mitt. Hva synes dere?? Håper det blir bra og at vi alle blir fornøyde! Må takke alle som tok seg tid til å lage design til meg, var en del bra så er mye mulig jeg benytter meg av de andre forslagene senere. 

Skoene har jeg ikke ork til å ta bilder av nå, sorry! Og del 1 av spørsmålene om håret mitt kommer i morgen, gidder ikke gjøre det ferdig i kveld. Men skal svare på noen spørsmål. 

Neglelakken jeg hadde på meg i dag er fra H&M, og kostet 39,-. 


Også har jeg brukt disse falskneglene fordi jeg kanskje har verdens styggeste negler, og hender for så vidt. Kjøpte de på Vita.


Conversene mine er fra www.baresko.no, koster 949,-, og er i ekte skinn, og jeg elsker de! Converse er noe alle burde ha i skoskapet etter min mening, for de kan brukes til absolutt alt (nesten). Jeg har de i str. 36 som er den størrelsen jeg bruker til vanlig, men de er liitt små i str. så kunne godt hatt 36 1/2, men går greit. Og ja, de er super trege å få på!

Tror det var det! Ønsker alle en god natt, så må dere fortelle meg hva dere synes om det nye designet mitt, og fortell gjerne om det er noe dere synes skal endres osv!

96 kommentarer

Siste innlegg