HAHAHA!!!

FOR en kveld. Syv jenter på hyttetur kan ikke bli annet enn dødsbra! Er så sliten i hodet nå at jeg klarer ikke formulere noen ordentlig setninger, så bruker heller bildene til hjelp og skriver litt under de. 

Dancing all night long! Og ikke minst Singstar og Buzz!! Tror ikke vi ga oss før i 7-tiden i morgest, halleluja. Hodepine..


Mia og Karoline.

Haha, både facebook, bloggen og Iphonen min har fått gjennomgått i natt, som noen av dere har fått med dere. Jeg fikk meg nemlig en sekretær i natt, og Karina heter hun. Så hver gang blogglesere ringte meg tok hun telefonen og bare “Hei, det e ho Karina du snakke med, sekretæren til ho Tuva, kan æ ta i mot noen beskjeda?”. Hahaha, holdt på å dø av latter hver gang! Innlegget som ble postet i natt slettet jeg, hvis noen lurte.


Awesome bildet!! Hahaha, sjekk trynet!!


Sekretær/bodyguard eller noe sånt.


Husker jeg tok bildet for å vise dere den beste poteten jeg noen gang har smakt!


Karina og Oline.


Ja, hello there..

Må gjentas! Ble mye “haha” og utropstegn i det her innlegget, HAHAHA!!! I kveld blir det bare chilling, tror jeg, hvem vet.

45 kommentarer

Siste innlegg