Selger min Ipad – BILLIG!

Selger nå min tre måneder gamle iPad 64GB med WiFi + 3G (den største versjon), fordi den blir for lite brukt. Den er kun 13.4 mm tykk og veier kjempe lite! For de som ikke er kjent med Ipad, så kan jeg fortelle at det er akkurat som en Iphone bare i større versjon, og alle som har testet en iphone vet hvor smooth alt går. I og med at den både veier lite og er liten i areal er den veldig lettvint å putte i veska/sekken å ta meg seg hvor som helst. Kjøper man mobilt bredbånd har man også internett uansett hvor man befinner seg i Norge, perfekt på bilturer osv.

Inkludert i prisen får man med en ekte skinn case til verdi av 799,- som har hindret riper (se bilde). Skinn casen er både fin i utseendet og veldig praktisk.

Selger den for 3500,- som er veldig billig! Orginalprisen ligger på 5780,-. (Se selv her)

Kontakt meg på; [email protected]. Kun seriøse kjøpere!

161 kommentarer

Siste innlegg