I dag

8. mars, fylte lillebroren min 14 år! Lille snørrklumpen er blitt alt for stor nå, ikke mange månedene før jeg blir den laveste i huset. Og om jeg ikke begynner å løfte vekter snart, er jeg redd jeg ikke mye lengre hae overtaket på han i “slåsskamper”. Bortsett fra det – gratulerer så mye lille fjortizen min ♥

Jeg og Marlene, snille søstre som vi er, laget vi sjokoladekake til han, MED bursdagslys til og med.


13 og 1/2 lys. Det siste knakk, og sloknet 🙁


Muffinser lagde vi og..


Men de ble seende ut som en pizzadeig! 


Jeg og Marlene tok oss en tur til Storsteinnes hvor vi så litt i en klesbutikk – for så vidt den eneste klesbutikken de har her i bygda. Og der av alle plasser fant jeg en fin genser jeg likte, en ullgenser, selvfølgelig! Og snille Marlene bare tok genseren fra meg og gikk og betalte. Såå snill, tusen takk! Love you ♥


Såå var vi innom sportsbutikken de har her. Fant en dritt fin jakke! Litt dyr var den, men får se. Vil ha!!!! Finere i virkeligheten selvfølgelig 🙂

Nå er det film, god natt ♥

68 kommentarer

Siste innlegg