Nå er jeg lei

Der kjente jeg at jeg plutselig ble veldig lei av hytta. Merker det når jeg ikke lengre klarer å slappe av, og bare går rundt og ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har altså ikke gjort en dritt i dag – utenom å spise, sove og sitte på dataen. Har selvfølgelig kunnet blogget mer, men kreativiteten er liten når trynet ikke har rørt sminke på èn uke og det mest spennende som har skjedd i dag er at jeg dunket hodet i skråtaket så hardt at jeg trudde jeg besvimte et øyeblikk. Men besvimte jo ikke, så da er ikke spennede likevel.

På grunn av den første grunnen blir det et “gammelt” bildet. Kjolen er fortsatt fra www.fashionlove.no.

Glad jeg skal hjem tidlig i morgen. Skal bli godt å putte på sminke og møte folk igjen! Nå skal jeg bare fortsette med kaloriinntaket mitt, før jeg skal se dagens episode av Paradise på nettet. Spennende liv! Holder forøvrig på med del 2 av spørsmålene om hår/håret mitt, poster det vel i morgen.

74 kommentarer

Siste innlegg