Hva gjør jeg ikke for bloggen sin skyld?

Dette må være noe av det mest desperate jeg noen gang har gjort! Har tatt pcen under armen, gått bort til Therese, og sitter nå ute på trappa hennes.. Kun for å låne nettet hennes for å få postet dette! Pisse kaldt, snør som pokker gjør det og. Dere kan vel se det for dere, haha! Vi bor i samme gate da, er bare noen hus som skiller oss, så sånn sett er det ikke såå stress. Hadde vi bodd noen meter nærmere kunne jeg ha lånt nettet hennes i helga, som noen av dere lurte på om jeg ikke kunne.

Kan dere skjønne hvor kjedelig denne helga har vært? Uten nett – har jeg følt meg helt alene (er alene hjemme i helga, så huset er stille og tomt). Pcen har vært på hele tiden, jeg har bare sittet der og.. sett på den! Herregud, snakk om å være avhengig av internett. For en verden vi lever i. Ikke helt feil å si at halve sosiallivet foregår over nett i dette århundret. Har forresten forhåndsskrevet alt i dette word, sånn at jeg slipper å sitte på trappa til Therese å fryse i hjel for bloggen sin skyld.

Har ikke gjort noe spennende i helga. Gleder meg egentlig bare til at familien kommer hjem i dag. Slike helger minner meg på at det er godt å være alene, for en stund, men og at jeg langt i fra er klar for å flytte ut og bo alene. Matlaging er virkelig et ork, og hvert fall når man må lage maten alene, spise alene, og ende opp med masse rester som går i søpla. Nei, jeg skal bo hjemme helt til jeg blir kastet ut, haha!

Har sett tre brae filmer i helga som dere burde se: Burlesque, Chloe og Brokedown palace.

Til dere som lurer, så er iPaden solgt! Som forventet var det mange som ville kjøpe den, så er litt trist at jeg ikke har iPader å selge til alle sammen, hehe. Men nå skal jeg hjem å få varmen i meg igjen, så sove. God natt! Glad i dere, leserne mine <3

71 kommentarer

Siste innlegg