Koble seg på nett på pc via iPhone

Føler meg bra dum nå! Spesielt siden Therese fortalte meg dette for knapt to uker siden! Èn av dere kommenterte nettopp at man kan koble seg på internett på pcen via iPhone, og det kan man jo selvfølgelig!! Ååå, at jeg ikke tenkte på det før! Men TAKK til Rikke som minte meg på det ♥

Siden jeg nettopp fikk vite om det, er jeg sikker på at det er mange som ikke vet det. Det du gjør er og først koble iPhonen til pcen med USB-kabelen. 

Så lett er det! Vet ikke om det funker på alle iPhone modellene, men på iPhone4 funker det i hvert fall. Men husk at det kan koste masse penger, det kommer jo ann på hvilket abonnoment du har. Jeg har gratis nett, så jeg kunne sittet på nett hele helga! Åååå 🙁

Bilder av skjermen tar du ved å holde inn den runde knappen og tastelås knappen samtidig 🙂

60 kommentarer

Siste innlegg