Flink jente som tar med speilrefleksen på fezt

Kan jo fortelle litt om helga mi, litt kjedelig oppramsing må til. Fredagen jobbet jeg hele kvelden, før jeg dro og overnattet hos søsteren min. Hadde en liten spa aften for meg selv, hvor jeg koste meg i over èn time på badet. Det gjorde virkelig humøret bedre etter en kjip dag med dårlig humør!

Lørdagen gikk i ett. Men da var jeg i det minste flink jente og drasset med meg speilrefleksen rundt. Har det ofte med meg, men ikke alltid jeg gidder dra det frem før det er for sent. Samtidig synes jeg faktisk det er litt flaut å knipse bilder i hytt og pine, for jeg vet jo hva folk kanskje tenker; “Å herregud, bloggdrittkjærring, æ vil ikke på bloggen din!”. Haha! Men det kommer selvfølgelig helt ann på hvem jeg er med.

I dag, søndag. Blir bare mer og mer glad i den dagen. La hvile dagen holdes hellig, halleluuuja! Før synes jeg søndager var så ufattelig kjedelige, men nå setter jeg veldig pris på litt ro. Har vært på jobb i dag og, men før det var det soving og relaxing for alt det er verdt.


Karen, Mariell og Kine.


Fine Karen! Søsteren min, om noen ikke har fått det med seg ennå.


GALSKAP!


Love you, Mariell!


Se her, her har jeg slettet håret mitt! Noen som spurte om jeg ikke kunne begynne å slette håret fordi jeg tydeligvis alltid ser ut som et troll på hodet. Jo, jeg kan prøve å gjøre det litt oftere.


Slavene til meg og Mariell, mjauuu!


Nytt profilbilde på facebook, kødder ikke!

Ja, det var det. Ny uke, nye muligheter. Whoop!

55 kommentarer

Siste innlegg