Ikke for å være frekk..

Men jeg vil ikke være venner med dere lesere på Facebook. Jeg deler det meste med dere her på bloggen, så på Facebook vil jeg ha litt “privatliv” med venner/bekjente hvor jeg kan dele “private” bilder og veggmeldinger. Har sagt dette før, men tar det opp igjen siden jeg ofte får meldinger av enkelte som spør om hvorfor jeg ikke godtar venneforespørselen deres. Før, da bloggen ikke var så stor, godtok jeg de få som la meg til, men nå kan jeg ikke godta alle, det skjønner dere sikkert.

Nå holder jeg på å gå gjennom for å slette de jeg ikke kjenner. Så hvis DU er venn med meg, setter jeg pris på om du sletter meg – det vil gjøre jobben mye lettere for meg! I tillegg er det litt irriterende at folk jeg kjenner ikke kan legge meg til fordi jeg har for mange venneforespørsler. Et fåtall lesere jeg har lagt til selv, men det er av spesielle grunner. Men fremdeles kan dere heller like facebook siden min. Oppdaterer den daglig med statuser, nye innlegg, svarer på spørsmål osv. Hvis det er noe du lurer på så er det lettere å spørre der. Kom nesten nettopp hjem fra SATS. I dag var det spinning som stod på timeplanen, å herregud spinning er bra! Jeg er helt frelst, spinner ca. 2 ganger i uken! Vet ikke helt hva som har skjedd, for før hatet jeg spinning og syntes det var drittkjedelig. Nå får jeg ikke nok! Tror jeg må ønske meg sykkel til bursdagen min, haha!


Mamalicious!!! Lillebror har det med å fange mine mest sjarmerende øyeblikk! Noen ganger lurer jeg på om jeg VIL at dere skal synes jeg er stygg, siden jeg legger ut så mange stygge og sminkefrie bilder. Selvironi liker man å kalle det!


Fine treningssko herfra. God natt!

40 kommentarer

Siste innlegg