Nye treningssko


Våknet akkurat fra den beste powernapen jeg har hatt på lenge! Nå skal jeg straks hive på meg klærne, springe til bussen, så er det dagens treningsøkt som står for tur. Før kroppen skal svette og forbrenne kalorier for harde livet, skal jeg først blogge om mine fine, nye treningssko fra Nike, som jeg er veldig fornøyd med! Det er viktig med gode sko med god stabilitet, og ikke minst burde de jo være litt fine og. De er fra www.baresko.no, direkte link finner dere her. I starten var de litt trange, men de formet seg fort til foten så nå sitter de perfekt. De er helt normale i størrelsen! 

Jeg er på utkikk etter litt nytt treningstøy, så om noen vet om en nettside hvor man kan finne fresht treningstøy, rop ut! Synes det er så lite og kjedelig utvalg i butikkene. Men heihåå, nå stikker jeg på spinning – 75 min! Gud, DET er lenge! Grugleder meg!

Til slutt før jeg suser må jeg takke for at dere er så søte med meg, kan ikke få sagt det nok ♥

94 kommentarer

Siste innlegg