Tindtroll i kveld, whooop!

Heyhey! Først og fremst hater jeg meg selv en smule nå, siden jeg var i koma i morgest og ikke kom meg på skolen…….. MEN har i det minste gjort ferdig en artikkel i norsk. Gjorde samvittigheten litt bedre i hvert fall! 

Helt riktig, dro på trening i går, hehee! Lurer på om noen synes det blir for mye trenings snakk og “Nå drar jeg på SATS”? Har fått noen kommentarer om at noen synes dette er blitt en treningsblogg, og at det er drittkjedelig. Vil ikke si meg helt enig, og uansett er det i hvert fall ikke meningen at det skal være en treningsblogg.

Gleder meg helt VILT til i kveld! Da er det Tindtroll som står på planen – skolerevyen til Tromsdalen videregående skole, om noen lurte. Ryktes at revyen skal være drittbra i år, så gleder meg veldig!! Jeg synes revy generelt er så morsomt. Selv var jeg aktør på revyen på ungdomsskolen. Akkurat NÅ skulle jeg ønske jeg kom inn på Fitness og kunne vært med på Tindtroll selv..

Temaet i år er tydeligvis “Det store korslaget”, så da blir det nok mye sang og moro! Hvis du bor i Tromsø ser dere i alle fall klokkeslettene og telefonnummeret, så da er det bare å ta turen dere og!

Kjenner en del av aktørene i år (noe som gjør det ekstra morsomt), og lånte noen bilder som er lagt ut på Facebook.


WIIII!

Nå skal jeg ringe Mariell å høre om det er noe i liv i henne. Satser på at det middag og fiksing hos henne før vi suser på Tindtroll. Skal/har du se/sett Tindtroll i år?

52 kommentarer

Siste innlegg