Paparazzi søker mann med bil

Tindtroll var kjempebra, lo masse og koste meg! Alle aktørene var og kjempeflinke. Og Tonje, du har så fantastisk fin utstråling på scenen! Håper du leser dette, hihi. Fikk beskjed av Anna, som er aktør, om å ta masse bilder som jeg kunne legge ut på Facebook, men DET ble rett og slett for flaut. Da jeg tok dette bilde:


Lyste blitsen opp hele rommet! Følte meg som DEN paparazzien på oppdrag. Drittflaut! (Hvis noen av dere jenter ser dette, kan dere godt legge ut bilde på Facebook, om dere vil. Jeg gidder ikke, heheee)

Prøvde meg da uten blits, men det ble bare skurr..

Så ga fort opp. Sorry Anna!

Da vi kom ut og fikk kuldesjokk i trynet, kom jeg på hva jeg gleder meg mest til ved å bli atten. Å FÅ LAPPEN OG BIL!!! Fy faen altså, å stå ute i kun ti minutter å vente på bussen er tortur i denne kulda! Og ikke minst bruke tre kvarter på å komme seg hjem når det kun ville tatt maks femten minutter med bil. Uff, klarer ikke mer buss nå. Inntil jeg er atten MÅ jeg finne meg kjæreste med lappen og bil. HEHE!


Lena, Julie og Johanne.


Bussjentene!

Akkurat sett på Paradise. Er det bare jeg som er blitt mer moden i hauet siden i fjor, eller er Paradise blitt dødskjedelig?

52 kommentarer

Siste innlegg