Visste du at..

– Jeg ikke tror på noe liv etter døden? Litt trist å tenke på, men det gir hvert fall ikke meg mening at noe annet skjer enn at man bare blir borte.

– Jeg har en slags fetisj for kjoler og høyhælte sko? Ofte prioriterer jeg å kjøpe kjoler og høyhælte i stedet for klær jeg kunne fått mye mer bruk for. 

– Jeg og Therese fortsatt er bestevenner selv om vi ikke blogger om hverandre? Var f. eks. sammen med henne i går, men å blogge når vi er sammen blir for mye av det gode. Blogger så klart av og til når jeg er sammen med henne, men prøver å gjøre andre ting.

– Jeg synes Paradise Hotel er drittkjedelig? Men ser på det for det om..

– Rommet mitt har ikke vært ordentlig ryddig på snart to måneder? Det stemmer. Har begynt å rydde mange ganger, men klarer aldri å fullføre ryddingen. Når jeg har det travelt river jeg ut alt av klær, og er dermed like langt. Har hatt planer lenge om å vise dere rommet mitt, men vil ikke vise dere masse rot. 

- Mine favorittblogger er: Livingdoll, Idawulff, Nettenestea, Ulrikkelund, Fotballfrue, Kenzas, tcmn ++? Men leser ganske mange flere enn de da.

– Jeg er faktisk ganske usosial i ukedagene? Faktisk ikke så ofte jeg er sammen med venner i ukedagene bortsett fra når jeg er på skolen, litt etter skolen og når jeg drar sammen med venner på SATS. Men er der imot kjempesosial i helgene! 

– Jeg tror ikke at det vil bli like populært å blogge på blogg.no om.. noen år? 

– Jeg ikke har feiret bursdagen min på ganske mange år? Husker ikke helt sist, men er noen år siden. Synes ikke bursdagen min er så kjempestas, bortsett fra at jeg blir ett år eldre og har ett år mindre å leve. Men 18-årsdagen blir nok bra! 

- Jeg har godkjenning av kommentarer, ikke fordi jeg vil slette de stygge, men fordi jeg vil ha oversikt over hva som kommer inn? Jeg sletter forresten aldri stygge kommentarer. Kun hvis de handler om f. eks. vennene mine som er avbildet i innlegget. 

– At jeg aldri blir lei meg av stygge kommentarer? Kall meg kanskje kaldblodig eller noe, men hvorfor skal jeg bli lei meg av at folk synes jeg er stygg? Jeg vet godt at jeg ikke er stygg. Ikke verdens peneste, men jeg trives med den jeg er. Er i alle fall ikke jeg som driver og slenger dritt om andre. Tenker kanskje over kommentaren i det jeg leser den, men så er den glemt.

– Jeg som regel er dønn ærlig om det meste? Jeg kan godt fortelle vennene mine at jeg ikke synes det de har på seg ser noe bra ut, eller at de neste gang burde roe ned solpudderet – og de omvendt. Men jeg sier det selvfølgelig på en ordentlig måte, og de vennene jeg har forstår at jeg ikke mener det for å være slem. De setter som regel pris på det, det gjør i alle fall jeg når noen sier sånne ting til meg. For er ikke alltid man ser ting selv, vet dere. Men om de selv liker det de har på seg, respekterer jeg selvfølgelig det. Har flere ganger hørt av venner at det jeg har på meg er sært, men om jeg liker det bryr jeg meg ikke. Det er akkurat det som er viktig!

 Noe du kanskje ikke visste?

76 kommentarer

Siste innlegg