Masse bilder fra igår

God morgen skjønninger! I dag har jeg fri, for i morgen har vi fremføring av det store prosjektet jeg snakket om for noen dager siden. Så supersnille Kim-Viktor skal komme hit senere for å øve og hjelpe meg sånn at jeg kan alt til i morgen, for fremføringen i morgen har alt å si for karakterene mine i de enkelte fagene. Men før det skal jeg om ikke lenge sitte på bussen på vei inn til byen. Gjett hva jeg skal? BIK BOK ♥ Om dere ikke har fått det med dere, så har Bik Bok 50% på HELE butikken idag! DET er noe jeg absolutt ikke har råd til (siden jeg skal kjøpe nytt kamera), men DET er noe jeg absolutt ikke kan gå glipp av! Men har satt en grense på hvor mye jeg “kan” handle for, på 1000 kr. Gjenstår å se om jeg klarer å holde budsjettet mitt..

Kamerahuset mitt er forresten solgt nå. Therese, hadde veldig mye å gjøre igår, så rakk ikke sende ut pakken. Men skal gjøre det idag 🙂 Jeg har ikke råd til nytt kamera før om en uke ca. (på grunn av shoppingen som skal utføres idag), så dere må være forberedt på mye iPhonebilder ei stund. 

Bilder fra løypa i går, tatt med Karen sitt kamera:

Søstrene suse klare for slalombakken ♥ Karen var en smule mer forberedt enn meg..


Bukse fra WOW, jakke fra Vero Moda, skjerf fra Urban og votter fra H&M.

Her ser jeg mest ut som en barbie med brunt hår på tur. Eller kanskje ikke så drøyt, men klesvalget var ikke det mest gjennomførte. Men jeg hadde faktisk ikke så mye valg, for jeg EIER ikke uteklær! Hadde egentlig bare tenkt til å chille nede og spise pølser, men klarte selvfølgelig ikke bare sitte og se på mens de andre hadde det gøy.




Photoshoot i heisen, tehe!


Fall nr. 75 eller noe.



Synes dette bilde var litt kult!


Karen er så sykt rå på snowboard!! (Karen er søsteren min, hun er 1 år eldre enn meg, og vi går begge 1. året service og samferdesel. Mange som lurer)


Jentene koser seg! Men nå må jeg hive på meg klærne å komme meg avgårde. Shopping next!

Masse bilder, men det liker dere vel?
Skal DU på Bik Bok i dag? 

41 kommentarer

Siste innlegg