Innkjøp fra Bik Bok del 1

Skulle egentlig ha postet innkjøpene fra idag for noen timer siden, men jeg som mange andre har hatt problemer med å logge inn på blogsoft. Gidder ikke vise alt i dag, da det tar så sykt lang tid å ta bilder av alt på en gang. Men her kommer noe av det jeg kjøpte i dag. Gidder forresten heller ikke fortelle hvor mye alt kostet, husker uansett ikke. Shoppet bare i vilden sky, hehehe!


Denne toppen skal jeg bytte i en eller to str. større. Vil ha den litt mer chill!


Så fikk jeg noen gratise solbriller med på kjøpet, jippii!


Alt er som sagt fra Bik Bok. Er sååå fornøyd med alt sammen! Gled dere til å se resten i morgen 😀 Og nå som det er begynt å bli varmere i luften kan jeg love dere flere outfits fremover! Jeg er en skikkelig sommerperson, så jeg elsker å kle meg fint når det er fint vær.


Er hos Therese nå. Og her er et bilde som bevis på at vi fortsatt er venner, tehe ♥

Noe dere likte spesielt godt? 

90 kommentarer

Siste innlegg