Innkjøp fra Bik Bok del 2

Irriterende at man bare har anoreksi-venner som ikke vil være med ut å spise når man selv holder på å sulte ihjel. Har faktisk brukt èn time på å leite gjennom både telefonlista og vennene mine på Facebook i håp om å finne noen normale venner som er sultne – uten hell. Mot min vilje måtte jeg til slutt gi opp, og dermed endte jeg opp med å koke meg nudler… 🙁 

Over til noe dere synes er litt mer spennende – resten av innkjøpene. Vel, uff. Liker egentlig ikke å legge ut så masse nye klær på èn gang. Føler liksom at jeg skryter. Synes dere det virker som at man skryter?? Vel, man gjør jo i grunn det. Men dere må i hvert fall huske på at jeg kjøpte alt på halv pris og at jeg har brukt mine egne penger som jeg har tjent på jobben min (ikke bloggen altså). Gidder fremdeles ikke å skrive hva prisen var, alt for mye stress. Sorry!


Stygt skjerf jeg fikk med.


Playsuit.


Det dere ser er ryggen på genseren. Very nice!


Utrooolig fornøyd med alt sammen, gleder meg til å bruke ALT! Kjøpte også en bukse, men glemte å ta bilde av den. Dere får nok se den ved senere anledning. 

Men nå skal jeg kose meg videre med de stygge nudlene mine, så snakkes vi vel ikke før i morgen. Ciao! 

90 kommentarer

Siste innlegg