Sneak peek

Dere vet Katrine, hun som er så snill og låner meg kamera? Hun er russ i år, og både jeg og henne hadde blitt suuuperglad om dere hadde likt russebilen hennes facebook. Trykk HER for å like 😀


I dag er det fint vær, og det betyr at Tuva tar frem godviljen og finner frem de fine klærne sine, og her har dere en liten snik titt på dagens antrekk (riktignok før håret og sminken er lagt. Og håret er vått – ikke fettete).

Det er absolutt ingen hemmelighet at været gjør noe med humøret vårt. Dette er en fin-fin dag! Ikveld skal jeg på kino å se Justin Bieber-filmen med noen venner, men før det skal vi ut å spise pizza. Har bare hørt positiv kritikk om filmen + at alle jenter blir forelsket i JB, så gleder meg veldiiig til å se søtingen på storskjerm! Mariell er en av mange som har forelsket seg i Justin etter at hun så filmen, hun snakker seriøst om han HELE tiden, haha! 

Og forresten, til dere gutter som kaller JB homo, fag og Gud vite hva. Skjerp dere! Justin Bieber har oppnådd mer på kort tid enn de fleste vil oppnå gjennom et helt liv. Misliker sterkt folk som ikke unner andre suksess. 


Skal ta i bruk mine nye herligheter fra www.brandos.no ikveld. Sooo in love ♥ Litt skam å bruke klær/sko som er en kopi (med tanke på at andre stjeler designet til den oppriktige designeren), men jeg er hvert fall ikke villig til å betale 5 ganger mer for sko som ser helt like ut.

Men nå skal det sminkes og fikses. Snakkes senere! 

60 kommentarer

Siste innlegg