Om 10 år

Hvor ser du deg selv om 10 år? 
Vanskelig spørsmål, men kan prøve å forestille meg hvordan jeg håper det vil være.

Om 10 år er jeg 27 år, og håper jeg til da har funnet mannen i mitt liv, og kanskje giftet meg med han òg. Når man er 27 år og har funnet drømmemannen føler jeg at det er på tide å tenke på barn – om jeg ikke allerede har fått noen da. Håper jeg til da har drømmejobben, hva enn det måtte være. Håper jeg har økonomi og muligheten til å reise rundt i verden så ofte jeg skulle ønske. Kanskje til og med at jeg bor i utlandet, i hvert fall for en periode. Håper jeg har oppnådd noe jeg kan være stolt over. Håper jeg kan se tilbake på de siste 10 årene med et smil om munnen, å tenke “Fyfaen for et bra liv jeg har hatt, håper resten blir like fantastisk!”. Håper bare jeg er lykkelig! Også håper jeg at jeg har møtt Justin Bieber, J.K. Rowling og Daniel Radcliffe til da, tihi. Og sikkert noen flere!


Hvor ser du deg selv om 10 år?

48 kommentarer
    1. Håper bare jeg ikke ender opp på en matvare butikk som jobb. Vil ha bra karriere, reise mye og leve livet. Deretter finne gutten i livet mitt, og kanskje stifte meg en familie. Men først, reise, nyte livet og få meg en hund 😀 Haha, du har en kjempekul blogg! Du er ei tøff jente 🙂

    2. Forhåpentligvis med familie, og en god jobb! Håper på å bo en annen plass enn i Narvik da ;- ) God klem til deg

    3. Jeg er bare 23år da, så jeg skal nok feste ræva av meg! Gleder meg til å feste, bare chille og sånn;) Åsså skal jeg være søkkrik, bo i Hollywood og være en kjent designer!

    4. om 10 år er jeg 26 år, ferdig utdannet sykepleier, muligens jordmor. jeg har ett eller to barn, bor i et fint rekkehus med en fin mann og en hund eller to 🙂

    5. Om ti år er jeg gift, har barn og sitter i et nybygget hus ved sjøen og ser tilbake på de siste 10 årene som har gått. Vil forhåpentligvis ha bodd med kjæresten i 1-2år i USA, reist rundt i Afrika og deretter fått meg en god jobb her hjemme hvor jeg stortrives 🙂 Kjekt å drømme seg bort litt…;-)

    6. Kunne du forresten sjekket mailen din, er du snill? <3 Mener ikke å mase altså 🙂 Men har sendt mail om de brune skoene. Vil gjerne gjerne kjøpe de! 🙂 stor klem

    7. Jeg skal flytte til Colorado i USA , og her skal jeg starte en egen hjemmeskole med min ektemann.
      Sammen skal vi også eie en ranch.
      -Woho, store for en 14 åring!

    8. Om 10 år håper jeg at jeg lever lykkelig med mann og barn i et stort,og fint hus. At jeg jobber som lærer på en utrolig bra skole der jeg trives og er flink i det jeg driver med! Jeg håper også at jeg har en god økonomi så at jeg kan reise og oppleve store deler av verden, noe jeg virkelig har lyst til! 🙂

    9. Jeg har i grunn samme tanker som deg.. Har sykt lyst til å reise rundt i verden, spesielt USA, Australia, Asia og andre steder i Europa. Og så vil jeg dra et fashion show i en storby, ikke i lille Norge. Jeg vil ha hund, utdanne meg, finne meg en god mann og mye mer!
      xx Tran N

    10. Jeg er ikke sikker..
      Noe jeg ville dele med deg, Tuva.
      I det siste har jeg bevisst begynt å spise mindre, både til middag og frokost. Jeg har bare ikke matlyst og i tillegg syns jeg at jeg har lagt på meg i det siste og jeg føler meg rett og slett stygg og tykk. Jeg vil heller veie litt mindre. Dette er sikkert noe psykisk, men ja.. Jeg er redd i tillegg og usikker hele tiden. Og det er ikke gøy! Du skjønner at litt før jul fikk vi beskjed om at pappa hadde prostata kreft, så.. Da ble jeg veldig deprimert og har hatt og har en vanskelig tid nå om dagen. Pappa ble operert forrige uke og nå er han heldigvis hjemme igjen. Jeg er fortsatt veldig redd for det, og i tillegg er jeg usikker på meg selv, utseendet mitt og hvordan jeg oppfører meg. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg ikke som den jeg var for en stund siden. Jeg føler meg som ei usikker, stille, tankefull og “må-spise-mindre” jente.
      Jeg trives ikke med dette – men det er jo fordi jeg ikke har gode omgivelser nå og alt er bare huff og æsj og blææh. Ingenting er bra. Og jeg føler meg helt bånn..
      Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg.
      Synne

    11. du har allerede masse å være stolt over! Du er forbildet til flere tusen jenter, inkludert meg. Du har også en utrolig bra jobb. Du har jobb i ung alder som du har hatt utrolig lenge. Du har en personlighet, utstråling og utseende du bør være utrolig stolt over. Du er en skikkelig bra jente Tuva 🙂

    12. hahahaha så morsomt å se hva dere småjenter skriver og hvor naive og intetanende dere er… Men det er vel slik det skal være, ellers hadde ingen av oss sett fram til det voksne livet. Jeg tenkte nok også samme tanker for 14- 15 år siden 🙂 Ta for eksempel Iselin sine fremtidsplaner: Hun er 16 år, om ti år vil hun være jordmor, ha barn. bla bla bla… dvs hun vil være 19 år når hun går ut av videregående, om hun kommer inn på sykepleien vil hun være 22 år når hun eksameneres ut med bachelor derifra. etter det må hun ha 2 års full praksis (relevant praksis) før hun kan studere Jordmor..da er hun 24 år… jordmorstdiet er svært vanskelig å komme inn på, må sørge for å ha veldig gode karakterer fra sykepleien. Veldig få som kommer inn så tidlig… så tar selve jordmorstudiet 2 år.. da er du, Iselin, 26 år 🙂 så du kan akkurat nå det, om du har medvinn , sola i ryggen, nedoverbakke osv… oi, jeg glemte barna.. så ja, du er nok ganske nøyaktig overe 30 år før disse drømmene kan realiseres. Må ikke glemme og si at det er utrolig tøft og krevende og studere mens du har barn…
      Jenter, tenk realistisk på fremtiden. Ingen har råd til jordromseiliner, studier og famile på en og samme gang mens dere er så unge…med mindre dere har tenkt å ende opp med kredittgjeld og lukssfellen. vær realistisk, men drømmer er gratis 🙂

    13. Har egentlig ganske så mange like tanker. Drømme mannen, tenke på barn. Eget hus kanskje istede for leilighet som jeg tenker jeg først skal ha. Men til nå tror jeg at jeg kommer til å bo i Norge ;P

    14. da e æ 25 år, å da e æ rundt om kring i verden å tar bilda av kjendisa, skal vere en av verdens mest ønska fotograf!

    15. Gift, bor i et stort fint hus, har mitt eget merke, to adoptivbarn, steinrik, plan-fadder x3, hund, vært overalt, kjenne alle a-liste folka. ja, egentlig det?

    16. Tenker hos justin bieber hjemland,og møtte han!<33 (Canada)
      Elsker bloggen,du er verdens beste blogger synes jeg<33

    17. Jeg ser meg selv som en modell eller kjendis! Kjit fin kjæreste og snill da:-) Rik og berømt + et lykkelig liv, med et herlig hus ! 🙂 Hehe skjer sikkert ikke men man kan drømme?

    18. Hvor har du kjøpt piercingen du har på bildet over på spm runden? SKrev her fordi det var få kommentarer. Plis svar!

    19. JAA jeg likte Justin Bieber lege lege før filmen kom ut.. Jeg var på konsert med han i mars, 20 mars faktisk i Manchester 🙂 helt sykt STOR opplevelse så tenk jeg har faktisk sett han med mine egne øyner !! 😀 skal flere ganger!

    20. JAAA Jeg likte Justin Bieber lege lege før filmen! jeg var på konsert med han i mars, 20 mars faktisk med besteveninnen min ! såå tenk jeg har nu i allefall sett han med mine egne øyner ! 😀 sykt stor opplevelse var d!

    21. JAJAJa jag LIKTE Justin Biebe lenge lenge før filmen kom ut! 🙂 jeg var faktsik på konsert med han i mars i år, 20. mars 2011 med bestevenninen min ! helt SYKT STOR opplevelse.. så tenk jeg har sett Justin Bieber med mine egne øyner. Jeg skal på konsert med han flere ganger !

    22. som en rik reguleringstannlege (tror de tjener ganske så godt ja:D) med en FANTASTISK mann (som også har bra utdannelse! eller er fotballspiller,tihi) og to barn eller noe sånt. siden jeg er rik, skal jeg ha et hus på hawaii eller bora bora eller maldivene eller noe sånt! reise på mange luksusferier og bare nyte livet! ha et fint , stort funkyeshus (meeeeed, kanskje badebasseng inne?) hahha, livet er fult av muligheter ! men jeg håper livet mitt kommer til å bli noe sånn som det her! 🙂 whoo knows liksom?

    23. om 10 år ser jeg meg som en 22 år gammel jente som bor ennten i nordvågen,på ballstad eller med fremtidig kjereste^^ og jeg har en stor svart eller borket hest^^

    24. Om 10 år jeg er 23 år. Jeg har kjæreste og vi planlegger å gifte oss.
      Jeg jobber som arkitekt og er aktiv i SOS barnebyer. Dette året var jeg i Afrika, Kenya for å være SOS barnebyer tante for 5 barn. Der var jeg i en måned å etter jeg hadde hvert der kunne jeg nesten flyende afrikansk.
      Jeg hadde god økonimi og jeg og min framtidige mann reiste mye. Ved siden av at jeg var aktiv i SOS barnebyer og jobbet som arkitekt skrev jeg også ganske mange innlegg i et reiseblad. Jeg elske(r/t) å reise og dro mye blant annet til Afrika og Asia.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg