Nytt kamera = ny start

Veldig rart å blogge igjen, men samtidig veldig deilig! Gleder meg skikkelig til og bli flink blogger igjen, hihi. Som sagt har jeg vært og kjøpt meg kamera i dag + shoppet litt på Bik Bok. Innkjøpene får dere ikke se før i morgen, sånn at jeg har noen forhåndsskrevne innlegg da jeg skal jobbe hele morgendagen. Kan jo ikke ha en bloggfri dag rett etter at jeg har begynt å blogge igjen. 

Jeg kjøpte et ganske random kamera egentlig, aldri hørt om merket før. Planen var egentlig å kjøpe enten Canon eos 500D eller 550D, men han selgeren mente at dette var et veldig bra kamera, og ikke så alt for dyrt heller. Prisen var jeg egentlig ikke så opptatt av, jeg var egentlig bare desperat etter å få kjøpt meg nytt kamera fort som fy, så gadd ikke èn gang dra på bort på Elkjøp for å se på utvalget der. 


Et veldig stort pluss er at det er så lite, så det er null stress å ha det med seg rundt omkring. Hittil er jeg i hvertfall veldig fornøyd. Noen av dere som har samme kamera? Fornøyd? Noen tips? 

For øyeblikket er livet herlig og KATRINE er på besøk. Vi venter på Therese som skal komme med pizza til oss, så det blir nice. (Bildene under er tatt med nykameraet).

Fine Katrine mi ♥ Besøk bloggen hennes, da blir hun glad!


Nydusjet hår, ikke fettete.


Måtte ha med to bilder av meg, regner med dere har savnet kvisetrynet mitt!

145 kommentarer

Siste innlegg