Dagens antrekk før jobb

Åh, dette kommer til å bli en laaang dag, er så sinnsykt trøtt. Kommer til å bli en tung dag på jobb, kjenner jeg. Får håpe det ikke blir så alt for mye å gjøre da.. Passer meg i allefall utmerket at det er regnvær og kaldt i dag, da er det liksom litt mer motiverende å stå på jobb enn når det er strålende vær og man helst vil være utendørs. Jeg jobber fremdeles på Burger Man, altså et gatekjøkken. I august har jeg jobbet der i 2 år. Kan skrive et innlegg om hvordan jeg fikk jobben, hva jeg gjør osv, siden jeg vet det er mange som lurer.


Jakke/Cubus – Topp/H&M – Solbriller/H&M – Belte/Kappahl – Bukse/Lee


Et av mine favoritt sommersko. Kjøpte de i Sverige, husker ikke hvor. 

Favorittsangen min for øyeblikket, elsker denne live-versjonen: 
Jessie J – Who you are. It’s okey not to be okey ♥ Elsker Jessie J! 

90 kommentarer

Siste innlegg