Verdens største pingle

Jeg er vanligvis en veldig spontan person når det kommer til det meste, men når det kommer til hårfarging/klipping er jeg verdens største pingle. Har alltid hatt langt, mørkt hår, og det føles så safe – er ikke barebare å gjøre noe “drastisk”. Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe blond stripefarge i byen, men så mente både Karen, Buzu og Mia at jeg heller bare skulle farge etterveksten. Endte med at jeg ikke kjøpte noen av delene, må nesten tenke litt mer på saken. NEI, jeg tror det blir striping, så farger jeg det bare mørkt igjen til høsten!!! Må jo prøve å ha blondt(ere) hår èn gang i livet uansett. 


Karen og Buzu.


Nydelige Karen ♥ Urettferdig at hun skal være så fotogen 🙁


Bukse/Gina Tricot – Topp/JC – Jakke/Vero Moda – Veske/Kappahl – Solbriller/H&M – Smykke/Bik Bok


Skoene er fra www.baresko.no, direktelink finner dere HER. (De finnes i flere farger også). Helt normale i strørrelsen, de er rett og slett perfekt ♥

Nå skal jeg slappe litt av før jeg skal på jobb, gleder meg ikke akkurat. Om vi ikke snakkes mer før i morgen, får dere ha en fin dag videre, verdens beste ♥ 

102 kommentarer

Siste innlegg