B to the oring

Når det er grått vær ute sånn som i dag, frister det verken å stå opp fra sengen eller bevege seg utendørs. Kanskje man da skal ta seg en tur på SATS? Hmm, får se om jeg får noen med meg.. Sånn som i dag synes jeg det er greit å være inne på et treningssenteret, men når det er fint vær der imot – unødvendig (for min del i allefall). For da er jeg i så mye aktivitet ellers gjennom hele dagen, at det ikke er nødvendig å trene så alt for mye på senter for å holde seg i form. Så til dere som lurte på om jeg trener like mye som før, så er svaret nei 🙂 Men litt mage og rumpe/lår-øvelelser gjør jeg for det om, her hjemme. Flere som har det sånn om sommeren?

Noen randome bilder av meg og Therese tatt for en stund siden.


“Vi må klemme hverandre, sånn for å vise at vi e vænna”

Om jeg får til med filmingen på kameraet skal dere ikke se bort fra at jeg lager en videoblogg i dag, noen ønsker om hva den skal handle om?

98 kommentarer

Siste innlegg