Litt nytt, igjen

Føles helt feil å si god morgen nå, men har faktisk ikke stått opp riktig enda. Er helt forferdelig å sove bort halve dagen.. I hvertfall når jeg ser hvor fint vær det er. Baksiden ved å ha ferie er at man sover den bort, kind of. Vet ikke helt hva dagens planer er, men skal i allefall innom Karen på Kaffebønna for å drikke verdens beste Frappè og hamstre litt free food før jeg gjør noe som helst.

Var som sagt og handlet litt i går. Flinke meg handler bare på salg, 50 % på alt sammen. Men som dere vet, billig kan fort bli dyrt!


Haha, her ser det faktisk ut som at jeg har kort hår!


Ny vest. Alt er fra Bik Bok.

Okei, skal forklare litt mer utfyllende èn annen gang, med noen bilder kanskje òg, men litt usikker på om alle søsknene mine vil med på bloggen. Anyways, kort om søskene mine siden jeg får spørsmål flere ganger daglig:

Biologiske søsken (samme mamma og pappa): Jordild (15 blir 16), Karen (18) og Raade (19 blir 20)
Fostersøsken: Bernt Halvor (14), Marlene (22 blir 23) og Tommi (27, tror jeg)
Halvsøsken: Stian (30) og Espen (31). Førstnevnte har jeg ikke noe kontakt med, men Espen har jeg kontakt med. Har også tre til halvsøsken, men de har jeg ingen kontakt med.
Fosterforeldre: Enid og Snorre.
Mine biologiske foreldre er dessverre døde.

Elsker dem alle like mye ♥ Bortsett fra de jeg ikke har kontakt med, litt vanskelig å elske de.  

149 kommentarer

Siste innlegg