IKEA

En liten pause i ryddinga for å oppdatere dere. 

Gårsdagen gikk i ett fra morgen til kveld. Var på IKEA i 10 timer!!! Har fått nok av IKEA for en stund framover.. Når dagen var omme føltes det ut som at jeg hadde knekt både hofta og det ene kneèt. Litt Gina Tricot og H&M ble det også, det får dere se senere. Men ja, forteller underveis i bildene som ble tatt.


Måtte stå opp ALT for tidlig.. Grinete fjortis liksom!


Så var det rett på IKEA for å spise kjøttbullar til frokost, for så ta en liten lur.


Hehe, tulla xD Men når vi er inne på det; det var noen dritunger som drev å lå i alle sengene på IKEA, altså UNDER dyna. Så ALLE sengene så ut som et kaos. Hvor er foreldrene liksom? 


Ojj, skjønner ikke helt hva som skjer med kameraet mitt. Skjønner meg faktisk ikke en drit på det i det hele tatt, så tror jeg må ta meg en tur innom Expert å høre om de kan lære meg med det. “youtube?!?!”, tenker dere kanskje, men jeg kan som sagt ikke engelsk.


En smakebit av verdens fineste kjole, nydelig?? Ble helt forelsket. Føler meg som en prinsesse i den!

Vi brukte natten på å kjøre hjemover, og i dag har jeg ryddet, pakket og skrudd i flere timer. Blir så fint! Gleder meg til å vise dere :)

91 kommentarer

Siste innlegg