Ikke nøl med å ta kontakt

Elly er så treg, så da kan jeg blogge litt siden jeg elsker å blogge!

Jeg har glemt å takke dere for alle tipsene dere har gitt meg angående Tyrkia/Side. Er jo nesten blitt lommekjent med byen allerede! Jeg skal som sagt reise dit med familien, og da har jeg liksom ingen å “henge” med – så da er jeg jo nødt til å finne meg noen venner der nede. Men ut på leting etter venner trenger jeg ikke, jeg har jo alle mine kjære blogglesere som skal dit samtidig 😀 Ble helt overrasket over hvor mange som skulle dit samtidig som meg, noen av dere har allerede tatt kontakt, og til dere som ikke har – ikke nøl med å gjøre det! Enten på Facebook på forhånd eller hvis dere ser meg der nede 🙂 Gleder meg vilt til å reise til Tyrkia, og til å kanskje bli kjent med noen av dere søte som leser bloggen min ♥ 


Ser jeg ikke snill ut da? (hehe). Ja, det håret mitt må gjøres noe med.

79 kommentarer

Siste innlegg