Skal bo hjemme for alltid

Nå som jeg har vært alene hjemme noen dager, merker jeg godt at maten ikke lages av seg selv, fat og glass går ikke av seg selv bort til oppvaskmaskinen, skittentøyet hoper seg opp, posten hopper ikke ut av postkassen og kommer spaserende inn døren osv. Så her må det taes et skippertak.. Bare ikke helt enda, hehe. Det er utrolig deilig å være alene hjemme, men kan fort bli ensomt hvis man ikke har noen å være sammen med, så jeg har stort sett hatt besøk hele tiden – og derfor har bloggingen også vært litt halvveis. Skal bo hjemme for alltid ♥

Nå skal jeg gjøre meg klar for Harry Potter ♥

Kjedelig å rydde……


I dag er sooool, så da skal jeg pynte meg litt, hihiii.


Har slettet håret for deres del, siden dere alltid skal påpeke bustetrollet mitt (er for så vidt enig).

Her har dere innkjøpene fra i går (?). Alt er fra Bik Bok.


Nå skal jeg sminke meg, så snakkes vi i kveld ♥

62 kommentarer

Siste innlegg